Neotřelá přeměna
Andy podniká s veteší, ale narazí na unikátní kousek - Chevy Camaro Pace Car z roku 1967. Odhalí své mistrovské dílo na nadcházejícím autosalonu, avšak v dílně zavládne chaos.