Sestroj Jeep a rozmáčkni auto
Andy přibírá stále více práce ve snaze rozšířit své podnikání, avšak už ji nezvládá. Musí se proto spolehnout na svůj tým ostřílených techniků, aby ho z průšvihu dostali.