Blátivý Harry
Mína a její kamarádky se pokouší vyvolat ducha Krvavé Mary a Harold zjistí, že vykouzlily blátivého netvora a chce ho představit kamarádům. Pak se začnou objevovat Haroldovi dvojníci a Chester s Králíčkulou si uvědomí, že mohou mít problém.