Čokoládová závodní auta a vybírání šatů
Buddy zhotoví speciální dort s tematikou závodních aut pro hvězdu tohoto sportu Danicu Patrickovou. Lisa se snaží najít perfektní šaty na oslavu obnovení manželského slibu.