Naprosto jednoduché, můj draný Buddy!
Buddy zhotoví dort pro fanoušky Sherlocka Holmese. Inspiraci nachází právě v tomto britském detektivovi. Nechybí tak ani slavná pokrývka hlavy a lupa.