Nevěsta, loď a podfuk
Buddy má ohromnou radost, když ho osloví časopis pro nevěsty Brides Magazine a požádá jej, zda by vyrobil svatební dorty, které by mohli nafotit. Práci dokončí na poslední chvíli.