Mám zůstat, nebo jít?
Shauna a Rylee se přestěhují do Brooklynu, aby si vyzkoušely samostatné bydlení. Shauna stojí před velkým rozhodnutím - má pokračovat ve studiích, nebo cestovat po světě s Danem.