Po prohraném soudním sporu v Londýně je pro Johnnyho Deppa v sázce vše, protože bojuje za očištění svého jména. Díky důvěrnému přístupu k jeho právnímu týmu přináší tento seriál jedinečný pohled na případ Depp versus Heard.