V ústraní, mořská voda, Kapalua
Rebecca Budigová se vypraví na pobřeží Austrálie, navštíví rekreační místo na Havaji a zavítá do soukromého letoviska v Mexiku, aby nalezla nejlepší domy světa s vodní tematikou.