Sýrové myši a lichokopytníci
Odborníci odhalují, jak se hejna slepých netopýrů vyhýbají srážkám. Mají myši opravdu rády sýr? Proč jsou prdy kapustňáků zvláštní? A proč jsou slimáci tak slizcí?