Živá
Když Carrie dostane nabídku psát sloupek do internetového časopisu pro seniory, zděsí se. Charlotte a Lisa oslavují odjezd svých dětí na letní tábor. Miranda se vyrovnává s nepříjemnými podmínkami bydlení.