Vybíravé nevěsty
Violet chce mít na svatbu v Dominikánské republice přiléhavé a sexy šaty. Věčně nespokojená Rachel doufá, že v salonu Kleinfeld objeví vysněné šaty. Leighann má vysoké nároky.