Tohle nejsou šaty pro tvou mámu
Nevěsta Krystle se dělí o pozornost se svou matkou Kathy. Afrodite se dohaduje s matkou ohledně módy. Lindsey má za to, že je důležité, aby na zkoušku šatů přišla i její matka.