Veteráni a zelenáči
Do týmu přibyla nová poradkyně Jessica. Nevěsta Mirjana musí ještě v týž den odejít ze salonu s šaty, a plánovačka svateb Bethany hledá šaty, které budou hezčí než všechny ostatní.