Svérázné nevěsty
Přicházejí svérázné nevěsty! Napětí se vyhrotí mezi milovnicí módy Annushkou a její matkou, když se nemohou dohodnout na šatech. Ztřeštěná nevěsta Willow zvažuje decentní styl.