Randyho oblíbené okamžiky s celebritami
Randy přestaví své nejoblíbenější hvězdné okamžiky tohoto pořadu od nevěst celebrit, jako je Ella Kingová, po doprovody zahrnující Kathy Griffinovou a Joan Riversovou.