Po 10 letech a více práce než kdy jindy!
Rocková hvězda Elle Kingová nominovaná na Grammy hledá šaty pro rockerku. S výběrem jí pomůže první mužský konzultant salonu Kleinfeld. Dále uvidíte ten nejpodivnější požadavek.