Ginger, Rebekah a Chic
Uvidíte, jak se po svatbě mají tři elegantní nevěsty: Ginger Zeeová (Good Morning America), Rebekah, jež přežila pumový útok na maratonu v Bostonu, a fanynka rock 'n' rollu Chic.