Naprosté dilema
Lindsay už zavrhla 30 šatů a nesnáší své tělo. Jenže Gok jí najde troje skvělé šaty a ona má nejednou dilema. Steph měří jen něco přes 120 cm. I tak chce ale sexy šaty.