Jak na posilování
Tento dokumentární seriál uvádí neurotický Newyorčan, který se snaží udílet cenné rady pro každý den, zatímco se potýká s řadou vlastních problémů. John Wilson tajně dokumentuje životy Newyorčanů v této komické odysee sebepoznání.