Dvě slunce: Tajemství mimozemšťanů
Polovina hvězdných systémů v naší galaxii má hned dvě hvězdy, což možná vytváří ideální prostředí pro mimozemský život. Zde binární hvězdy vrhají celé světy do vesmíru.