Mizerný den ve škole se ještě zhorší, když Mike obviní Raye ze zrady. Ronnie dá na dermatologickém banketu průchod svému zklamání a pošle Jessicu pryč. Tanya se oboří na Raye, Lenoru i Horny Patty.