Opravdu vidím kozu?
Donny byl kvůli extrémnímu hromadění věcí už dvakrát ve vězení a svoboda mu opět visí na vlásku. Joyce hledá útěchu ve své sbírce panenek. Ostatní v ní vidí neobyčejnou posedlost.