Nejnebezpečnější místo na světě
Michaelovo chorobné křečkování jeho rodinu nabourávalo po celých 20 let. Teď má jen šest týdnů na to, aby splnil podmínky požární bezpečnosti, nebo riskuje, že o všechno přijde.