Princ a osamělý skřítek
Drzý skřítek Hansi zůstal opuštěn svými bratry. Bert se nad ním slituje a přesvědčí tvrdohlavého prince, aby mu pomohli se s bratry setkat. I přes Hansiho posedlost skákat Ivandoeovi na hlavu si mezi sebou všichni vytvoří nezvyklé pouto.