Princ a temný lord z Krtkova
Prince Ivandoea začne uctívat skupina krtků. Jejich vůdce, Temný lord z Krtkova je přesvědčen, že Ivandoeův magický lektvar krtkům umožní vidět za denního světla, aby se z krtků stala neporazitelná armáda a získala vládu nad lesem.