Princ a zpívající jelen
Když Ivandoe osvobodí Barda Briana, zjistí, že je k němu připoután, dokud na oplátku nezachrání Brian princův život. Nebylo by to tak hrozné, kdyby ovšem Brian celý den neprozpěvoval nelichotivé písně o princově vzezření a schopnostech.