Tikající bomba
Policie zkoumá záznamy bezpečnostních kamer, aby prověřila poslední chvíle ženy, jejíž ohořelé mrtvé tělo bylo nalezeno na předměstí Atlanty. Chce tak dopadnout jejího vraha.