Směr Alamos
Pár touží po kouzelném rekreačním objektu v mexickém Alamos. Oba chtějí velkou haciendu k pořádání večírků. Neshodnou se však, zda koupit nemovitost ihned k nastěhování nebo jinou k rekonstrukci.