Pláž versus rozpočet v Melbourne
Rodina se stěhuje z Nashvillu do australského Melbourne. Ona se chce nyní usadit u moře, neboť dříve bydleli ve vnitrozemském státě. On dbá hlavně na to, aby si dům mohli dovolit.