Nejde s tím pocitem bojovat
Dimitri chystá pro Chrissy zvláštní překvapení. Merrifieldovi se v Mexiku znovu setkávají s Bertem, ale napětí se stupňuje. Jonesovi prožijí těžkou noc s Alex.