Hádej, kdo přijde na večeři?
Vanessa se dohaduje se sestrou ohledně rozhodnutí žít v polygamii. Alldredgeovi se připravují na návštěvu Jennifer. Jenže pak Jeff obdrží podivnou SMSku.