Grandfinále
Připojte se k Helen Mirrenové a prožijte historickou noc v dějinách Bradavic! Epická televizní série dnes večer vrcholí velkým finále. Jeden tým získá trofej pro vítěze prvního ročníku Bradavického turnaje kolejí.