Hrdinové a padouši z Gotham City se do sebe zamilují! Na oslavu prvního Valentýna se Harley snaží naplánovat pro sebe a Ivy ten nejkrásnější a nejromantičtější večer. Mezitím se Bane a Clayface vydají do města na večer plný vzrušující romantiky.