Harley Quinn se snaží prosadit v Gotham City na vlastní pěst. Připojí se k ní Poison Ivy a pestrá parta ztroskotanců ze světa DC, která si chce zajistit místo mezi bandou těch největších padouchů: Legií zkázy!