Noc šéfkuchařů
Guy Fieri přivítá šéfkuchaře Maneetu Chuahana, Viveka Deoru, Michaela Voltaggia a Jeta Tilu v salonku Flavortown, aby se utkali v soutěži o grilovaný sýr jednou rukou.