Bohům kup nejdříve drink
Při příchodu na energické a bizarní tržiště plné duchů musí naši hrdinové přesvědčit Gizmovu stvořitelku, aby jim pomohla s jejich úkolem, a i o tom, že ne všichni lidé jsou špatní.