Rob Riggle a Paul Scheer hledají sex po telefonu v Designated Driver. Tim a Eric v hlavních rolích se snaží získat lásku svého nevlastního otce a vyhrát soutěž o nejlepší beletristický příběh v časopise Father and Son.