Čtyři jsou dav
Mezi Ashleyinou matkou a Vee létají jiskry a mezi Johnem a Christinou roste napětí. Anna a Lucy se snaží prodat potenciálním zaměstnavatelům svou nabídku dvě za cenu jedné.