Terénní Romper od Unicat, nadčasový Airstream Hot Rod, pohodlný karavan Bespoke
Unicat vyrábí největší expediční vozidlo a obytný vůz Airstream se stává hot rodem. Mercedes Sprinter se promění v luxusní dodávku s vlastním lůžkem.