Heather a Bree
Těhotná Heather umí nakupovat v Kmartu. Nejschopnější nakupující Mississippi Bree, jež si dělá vlastní přípravek na praní, se pokusí nakoupit jídlo na měsíc za necelých 140 dolarů.