Eric Andre je zpět! Na židli sedí Lil Nas X a Karrueche Tran. Denzel Curry si nechává opravit zuby. Židovský deratizátor doufá, že se mu před svátky podaří odchytit matku všech much. "Ranch it Up" vstupuje na trh s nemovitostmi.