Nový táta bezsrstého kotěte
Dr. Jeff a veterinář Ben se vydávají na vzdálený ostrov v Panamě, aby pomohli s populací domácích mazlíčků. A nemocné kotě plemene Sphynx potřebuje vážnou lékařskou pomoc.