Pohřešovaný basketbalista
Pohřešuje se filmový producent a bývalá basketbalová hvězda UCLA Gavin Smith. Jeho rodina a detektivové se leta snaží nalézt odpovědi. Vyslýchané osoby jim v tom nehodlají pomoct.