Konec filmu
Režisérku Adrienne Shellyovou nalezenou v koupelně oběšenou na prostěradle. Vše nasvědčuje tomu, že šlo o sebevraždu. Manžel však trvá na tom, že ji někdo zavraždil. Co se stalo?