Reddicková, Boseman & Lockhartová jsou najati, aby vyšetřili smrt vysoce postaveného newyorského vězně Jeffreyho Epsteina. V kanceláři STR Laurie pokračuje v utahování opasků a nutí Diane, Adriana a Liz k propouštění.