Alma je vyslýchána kvůli své snaze dosáhnout vyššího postavení v demilitarizované zóně a dává jasně najevo, za koho vlastně bojuje. Wilson nastraží na práskače past a Skel je rozpolcený mezi Tennym a Parcem.