Čínská nostalgie
Molly Yeh a její teta Lucy si připraví večeři inspirovanou čínskou kuchyní. Uvaří tofu mapo s vepřovým masem, čerstvý chilli salát s křupavou zálivkou a jemnou polévku s vaječným kapáním.