Krása vzrušuje, spolužáci zabíjejí
Tělo 18leté krásky Laury Salmonové je nalezeno ubito k mrti na poli jedné farmy. Celé město je v šoku. Podaří se detektivům najít forenzní důkazy, které by odhalily vraha?