Odborníci na smoothie
Čtyři mladí kuchaři se snaží ohromit hostující porotkyni Jessicu Alba. Předkrmy mají obsahovat hovězí jazyk a koše pro hlavní jídlo nabídnou pomerančové smoothie a ostré dobroty.